pillar navelludd

Oh. Det är en söndag för oss idag. Specialfrukost, kommer recept inom nåon timme. Pöjken har dragit sig till gymmet med banditen Emir och jag ska träna hemma för jag har massor av jobb att söka.
Det är f*n omöjligt att hitta jobb i den här staden! CV:n utdelade till varje affär i centrum, man möts med ett leende som följs med en spark i baken "Men somarjobb finns det!!!" Så nu har jag 0 inkomst och 15 sommarjobb. Ninja-style. Tur att någon drar in feta stålar!
.
Annars är det ju mysmiddag idag, tacotaco , taco burrrritoo!
Sen ska jag dra min royal flush och visa er hur man gör churros. Men det får vänta ett litet tag. Stay tuned!
'
Nu, vänta medan jag sätter på lösmustash och skägg, turban virar in mig i ett lakan och som grädde på moset en AK-47:a, det är dags att vänja arbetsförmedlingen vid min TERROR mouhahahahahahah! yialalalalallalalalalallla!
Prinskorven och terroristen. Som tomat och basilika. Älskar dig!

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0