WOOOOAAAAAH! i feel good. nananana *dansar*


Hemma från svettig  träning, phew!!! Börja få in riktigt håårda sparkar nu, skitkul!
Tydligen sitter allt i hur man "bryter höften", vilket känns så konstigt. Som en 80-tuggare med höftdysplasi. Men skönt när säcken ger ifrån sig ett SMACKSHABANGBOOMPOW som får alla att vända på huvudet. Älska muay thai!
Som ni vet så gick jag på boxning tidigare i ett antal år(både amatör och i klubb) så slagen är inge fel på. Knogarna är nerslipade som sten på havets botten. Och blodiga. Hardcore! YEAAAAAH,  med håret stripigt hångandes framför ögonen i true headbanger style  . Så känner jag mig. Grym. Stolt. Stark.
Men! Nu ska jag hem. Mike surpuppan (han har mens) får sitta i studion ensam för han är bara mest grinig. Då går man. Så får han sitta ensam och tjura, haha. Sötenöten. Han är söt när han är sur. Men jobbig som satan i gatan. Lösningen på problemet? Ge han mat - han skiner som en sol igen!
.
Dags att hoppa på kamelen och rida genom varma öknen, giddyup!!

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Postat av: elina

omg jag ser min drömkropp på bilden!

2011-02-28 @ 23:01:40
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/
Postat av: Camilla

Du har säkert jättefin kropp redan!

2011-03-01 @ 13:37:16
URL: http://delicioustuesday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0