vad som gör mig glad

Nej. Känner att det är dags att släppa surkärringen i mig och leverera något om inte skrämmer bort alla mina fina läsare. Nu kör vi.
Tar sats. Skriker : - HEEEEEEEEEEEEJ HUR MÅR NIIII?!?! med världens största påklistrade flin.
.
.
NEJ gud jag skojar bara. Jag är en snäll_tjej_92.

Här är min gladlista.
Bebisar. Gagagoulioui. Dregel. Det finaste som finns.
Hundvalpar. Jag menar - vem blir inte glad av hundvalpar? Gosiga.
Ponnysar, regnbågar och stjärnor och hjärtan och marshmellows
När karln väcker mig med frukost på sängen.
När man inte snusat på ett tag och hittar en halvtorr prilla i en bortglömd snusdosa. Höjden av lycka!
( Tyvärr har vi slutat snusa. Gulp.)
Man hittar ett spännande nytt recept och lagar,stånkar och stönar och resultatet är felfritt.
Choklad. Behöver jag säga det igen? Jag gör det. Choklad.
<3 Justin Bieber <3
Sommarnätter när man går barfota på fortfarande varm asfalt
En kyss i nacken
Mickael
Doften av äppelpaj
När man stapplar ut från gymmet efter ordentligt med pisk
Perfekt kokat kaffe
När man tappar ett mjölpaket och helt plötsligt befinner sig i Narnia. Tårarna bränner bakom ögonlocken, men schh. Gråt inte. Njut av det. Ropa sedan på killen och lämna över disktrasa och dammsugare. Spring för glatta livet!
Bortglömda, handskrivna recept.
Ballonger
Riktigt jävla bra musik
När någon snubblar på ett ytterst komiskt vis
Slängkyssar

.
.
Ni får absolut fylla på denna lista med vad som gör er glada! Ha nu en fantastisk kväll.



Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Postat av: Hanna

Naaw, puppies!! Köp massa sånadär och ha runt fötterna istället för mjöl. Mycket gulligare. Kraaaaaam!!!

2011-02-14 @ 22:13:06
URL: http://hannasdilemman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0