Till dig Hanna, min hemliga kärlek

Här sitter jag och är arg på hela cyberrymden. Varje blogg jag klickar mig in på är antingen norsk och innehåller en text som otroligt nog har knappats fram av en person som helt tydligt inte innehaver en enda hjärncell.
Eller så kommer en fjortonåring som promotar poledancing. Uhuhu.
Lycklig blir jag när jag hinner gå igenom två sidor utan en dagensfuckingoutfit som består av en trosa och ett maglinne. Och på den tredje drämmer jag skallen i bordet och förbannar hela världen.
Sen kikar den här damen fram. Lämnar en komentar som får mig att skrika med gråten i halsen. Jävla mens. Men jag klickade in på hennes blogg och se vad jag finner. En soulmate. Titta vad hon skrev. Hon är fantastisk.
.
.
.
--> HÄR finns Hanna.
.
.
.
"För att gå över till något helt annat, så börjar jag irritera mig ganska ordentligt på personer som försöker använda andras bloggar för att marknadsföra sig. På min blogg måste jag godkänna kommentarerna innan de hamnar på sidan, och det är sorgligt att säga att det är väldigt många jag inte godkänner. Ofta är det någon som skriver något jättepersonligt i stil med "Läs min blogg och kommentera gärna!", så att jag verkligen känner hur personen ifråga har blivit berörd av min blogg. 
Andra bevisar sitt engagemang genom att skriva "Hej! Hur mår du?" följt av tjugo olika smileys på inlägg som kanske inte är så positiva. Jag brukar ofta gå in på vederbörandes bloggar för att se om de är något att följa, men oftast är det människor som roar sig med att skriva paradoxala saker som "jag orkar inte blogga idag, så vi hörs" eller människor som inte har något liv och skriver inlägg i stil med "för AAALLA er som undrar varför jag inte har bloggat ända sen igår så kan jag berätta att jag har sovit!". Och alla dessa "Dagens outfit". He-rre-gud. Varför tycker vissa människor att de måste meddela mänskligheten om vad de har på sig, och
varför tycker vissa att det är viktigt att läsa om?? Jag kommer aldrig att förstå det. Utöver det så är det tyvärr väldigt många som har en fetisch för särskrivningar och då orkar jag inte ens bemöda mig att läsa."
http://www.hannasdilemman.blogg.se
.
Det är fantastiskt. Tänk att jag inte är ensam. Fuck you småglin. Fuck you.
Varför går en norsk runt med två bildörrar i öknen? För han vill ha vinddrag!! Bwahaha. Pucko.
.

SÅ SLUTA KOMMENTERA MED ERA JÄKLA TÄVLINGAR. JAG BRYR MIG INTE OM HUR NI MÅR.
Vill ni kommenter gör det då för att ni har en åsikt, jag tar emot hatmejl också. Jag frodas på ilska. PUSS.

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0