Salamikusten

Det finns en sak som jag får pippi på här i Örnsköldsvik. Helt stört. Varevig morgon, antingen när vi sömndruckna stapplar ut från skolan mellan 05-09 på morgnarna eller när man för ovanlighetens skull stapplar sömndrucken IN på skolan vid samma tid så går det inte att undvika det naturliga (?) fenomenet som endast uppstår vid denna tidpunkt.
Det är nämligen så att det luktar salami. Jag är allvarlig. Inte lite heller, i hela kvarteret stinker det, det känns som att någon däruppe råkade tappa sin salami-macka på ett moln som då flyter omkring och sprider sin odör. Ni tror att jag skämtar nu. Det gör jag inte. Salami.
Jag ska samla ihop salamidoften nästa gång och skicka den på burk för högsta bud. Så får ni se!
Det är ju helt sjukt. Som om man har vandrat in i willy wonkas salamifabrik på mornarna. Det kunde ju inte ha doftat något roligare kanske, som pizza eller iallafall russin. Men nejdå. Salami. Hujeda mig.

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Postat av: Weronika

fin och bra blogg!

jag skulle vilja sammarbeta av något slag :p

skrev in min mail, om den fortfarande inte syns så är det bara att skriva något på min blogg så når vi säkert varandra om du vill sammarbeta!

2011-02-16 @ 14:50:52
URL: http://hjkx.blogg.se/
Postat av: Mickis

ahhahaha , förlåt men irl garv xd

2011-02-17 @ 10:01:33
URL: http://mwoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0