Otroligt onödigt vetande

Hej! Kul att du hittade hit, för nu har du chansen att få veta saker som inte kommer göra dig ett skvatt smartare, men det är otroligt bra sätt att överraska mormor om hur mycket du vet.
.
.
.
- Valens tunga kan väga upp till ett ton. Ett ton!
- Inget ord i det engelska språket rimmar med ”month.
Typewriter är det längsta ord som kan skrivas med tangenterna i en rad på tangentbordet.
- En människa äter i genomsnitt åtta spindlar i sömnen under sitt liv. - lycka till med att somna ikväll!
- i vartenda avsnitt av TV-serien Seinfeld kan man se något med Stålmannen på. - Stämmer det? Säg till om ni sert!
- En guldfisk kommer bara ihåg de tre senaste sekunderna i sitt liv. - Som jag då...
- När du är sur så används 42 muskler i ansiktet, men bara 17 när du ler :)
-Amerikaner äter i genomsnitt 18 tunnland pizza varje dag, året runt. - föga förvånande...
- En grisorgasm varar i 30 minuter.
-En vanlig ko skulle kunna slå värdens bästa 100 meters löpare på ett 100 meters lopp.
- Om du skriker i 8 år, 7 månader och 6 dagar har du producerat tillräckligt med ljudenergi för att värma en kopp kaffe.
-En känguru får plats i en tesked när den föds
Smartobert! Strutsens öga är större än dess hjärna.
.
.
Jag slösurfade och hittade den värdefulla informationen här och här.
Ps. Jag vet, inga recept. Men vi är fast i studion som inte har något kök.
Hade ni sett vad jag äter hade till och med kissie blitt avis. NEEEJ skoja. Jag äter pizza.  Ds.

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Postat av: Louise

Fin blogg :)! Verkligen!

Allt bra :)?

2011-02-13 @ 01:29:24
URL: http://louiseelinore.myshowroom.se
Postat av: Fiaw

fin blogg! :)

allt bra ? :)



kram!♥

2011-02-13 @ 10:45:06
URL: http://fiaw.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0