om ni är intresserade

så kan jag tipsa om min "hemsida" för musiken jag producerar. Det är typ som myspace, men mer amerikanskt. Om det nu kan bli det, ha-ha. --> HÄR har ni den - där kan ni lysstna på all musik jag gör. Gör det! Då blir jag glad som en snel hest. "Paranoid" är mitt senatse beat. "Desert sand" är mitt första. Fatta det liksom, skillnaden är enorm. Fränt.
.
Om ni vill kolla in min pöjk, som för övrigt gör kick-ass musik(jag är allvarlig som i graven) så kika in HÄR <--
.
.
Jaaa, annars sitter vi ju i studion, som vanligt och dricker ett glas vin. Oups! Första gången på månader som vi rdicker alkohol, träningstokar som vi är. Så sluddersludder, blixtar och dunder!
Puss på er mina söta läsare. Ni gör mig glad!
.
Visst var han söt, våran Mr. Washington? (hunden alltså, ditt efterblivna fanskap) :)))))))
Glad är jag, livet har aldrig varit bättre , usch att inte alla kan känna så här.

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0