OH!

Hallå, hejsan tjena mittbena weoooh macarena
Sitter i studion efter ett BRAA pass på gymmet, blev superset bröst+triceps 3x15 och crosstrainer och lite mage och boxningssäcken! och och och crosstrainer i 15 min. Sex laxar i en laskax.
Lagade fuskmat eftersom vi hade bråttom idag,
Marinerade kycklingklubbor(olja,curry,vitlök,kummin,grillkrydda, rökt paprikapulver och malda korianderfrön) tjoff i ugnen!  till det lite smörstekt aburgine(stavas det så?) och stekt halloumi! Puss på magen vad gottigt.
Men nu sitter vi somsagt i studion och proddar utav bara livet, om ni vill höra både min&hans musik kika in min senaste och min förra! och min bebis

NU är det dags för kaffeeeeh



Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0