mens

Alla verkar få mens samtidigt. Allt jag ser är mens . Blod. Mens. Mens. Mens. Mens.
Så! Nu har jag skrämt bort alla killar. Ni tjejer vet vad jag snackar om.
Jag kan inte sova, jag har så ont så att jag gav Mike skrämselhicka när jag röt åt honom som en prima lejoninna när jag upptäckte att han HADE KÄKAT UPP CHOKLADEN. Fattar ni? Han bröt mot den viktigaste lagen NÅGONSIN i kvinnohistorian. Låt bli kvinnor och deras choklad.
Jag tar självmord. Nej då, men det näst bästa. Jag sitter och käkar chokladflarn från kellogs special k mörkchoklad. Smakar bajs - men jag är desperat.
Jag behöver er hjälp. Jag har inga alvedon. Ingen ben&jerrys. Ingen choklad. Ingenting.
Inte ens en romantisk film att gråta till. Så jag gråter ändå. Och är psykotiskt arg. Och gråter. Och gråter. Mike har lärt sig att det inte finns någat annat att göra än att himla med ögonen och ge mig en kopp te. Då gråter jag igen. Han är för gullig. MEN HAN KÄKA UPP CHOKLADEN. Nu är jag arg igen.
.
Vad gör ni för att lindra mensvärken?
.
Är det pinsamt skriv iallafall och så publicerar jag inte. Jag har googlat men google är skapat av killar så den säger bara att jag är värdelös för att jag har mens. Det jag fick fram kändes som en pizzaface tonåring i mitt öra som skrek -HARU MENS ELLEERRR?!?!  bwaaahahahahha.
Var inte blyga. Jag vet att ni har fantastiska tips. Hjälp.

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Postat av: Hanna

Hur kan du vara ihop med en som käkar upp chokladen?? Du bör fundera noga över om han är nåt att avla på. Stort minus i protokollet. Förlåt så mycket men jag har inga stålmannen-tips på hur man lindrar mensvärken, jag brukar mest ligga i fosterställning och gråta och svära högljutt. Däremot ville jag säga att jag har varit med på "bloggtrafik" ett bra tag och det är första gången någonsin som jag hittar en blogg som jag bara älskar. Det är din blogg då alltså, om det inte framgick. Jag lovar härmed att bli en trogen läsare! Stor kram och hoppas din karl hittar alvedon någonstans!

2011-02-13 @ 12:25:15
URL: http://hannasdilemman.blogg.se/
Postat av: Weronika

HAHHAHAHHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHA <3

grymt roligt detdär med chokladen!

2011-02-16 @ 14:52:21
URL: http://hjkx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0