Inspiration



När man
flyttar kommer massa gamla godingar upp till ytan. När vi packade upp min enorma kollektion av kokböcker( hela 2 st) så ramlade däribland en massa lösa recept ut. Me like!
Gamla recept på ojämna kalendersidor från -97 och tidigare tillochmed, handskrivna av ingen mindre än min mormor på polska, fläckade med diverse kaffefläckar.
Snart kommer jag göra polska classics som eget inlagda gurkor till gurksoppa (om du inte har testa detta så har du gått miste om den mest sensationella smaksensationen någonsin, läs din nya favoritmat!) och massa mer, recepten kommer snart, så fort jag har lagat och fotat.
'
Rolig bok, inte så mycket recept för mig, men kul att bläddra i :) Bild från elbogen.se
Min trogna kompanjon. Så HIMLA mycket vettig info. Guld värd! Bättre bilder kommer snart. Bild från tradera.
Här är mina fiina kokböcker! Och om du har kvar din hemkunskapbok från nian så är det en väldigt bra källa till tips och trix. Men min favorit är kockarnas kalender. Snacka om att jag har sträckläst den! Där lär du dig alla grunder som en kock behöver veta. Finns biilligt på tradera... Med ovärderlig kunskap!

Matbloggar
Cyberrymdens kokböcker som uppdateras daglligen. Snacka om inspiration!
mina favoriter;
Om jag var din hemmafru
Lotta, som hon heter är bäst i hela världen. Hon är så otroligt rolig och kommer med grymma recept! Jag vill ha, jag behöver och jag tror inte jag överlever utan hennes kokbok.
Får ge mig ut och leta i lilla Örnsköldsvik. Vet någon var den finns här, säg till för guds skull!
Pickipicki
Tina, levererar alltid bra läsning och underbara bilder. Svarar alltid på frågor!
17år127kg
Lina, en utav de grymmaste tjejerna i cyberrymden jag vet. Underbara LCHF-recept, mycket motivation och inspiration. Otroligt stark tjej.
Helena Ljunggren
Gastronomisk fotografipassion. Wow. Fantastiska bilder!

Var hittar du din inspiration?

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0