hairuicide

Åh jag får sån panikångest att jag har täckt för alla speglar i lägenheten. Mitt hår. Mitt hår får mig att skrika som en stucken gris. Det är så jävla fult. VARENDA j*vla frisör jag går till i Sverige våldtar mitt huvud och lämnar det  sårat och gråtandes. Med varje klippning följer ett psykologbesök med, så att jag inte får men för livet.
Inte en enda frisör har fixat jobbet. Det må hända att jag är snygg i två hela veckor innan både jag och mitt hår bryter ihop till en deprimera(n)d(e) hög av döda celler. Blöh.  Vad ska jag göra. Jag har kort och kolsvart hår, så jag kan ju fan inte göra någonting. Ångest GRANDE!



Ok. Jag fick faktiskt en hårklippning som förändrade mitt liv, i Bangkok. Fyfan vad snyggt! Men det var pojkkort, jag är feg. Jag vill ha långt, svallande hår som en prinsessa. NU. Jag vill ha det nu. Inte om fem år. Uhuhu.
Hjälp mig hårgudarna, pwease.

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Postat av: Gabb^^

Köp löshår? :) Det brukar lösa många problem xd

2011-02-25 @ 14:43:31
URL: http://lovegabbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0