godmorgon!

*yaaaawn* Ett öga öppet. Jag tittar mig omkring 360 grader och konstanterar att vi fortfarande är kvar på samma plats, om än liite hungrigare, lite ovårdade och lite kissnödigare.
.
.
Ha! Vi var så lata igår att vi stannade på skolan och sov över. Anledningen var det djävulska spelet CounterStrike, som min man har fått lära mig(trots att jag numera har blivit vegan när det kommer till underhållning. Inget döda,inget bråka, ingen skrämselhicka. Bara enhörningar, ponnys och mellanmjölk.) så nu spelar vi det mest hela tiden. Inte undra på att vi gick och la oss först vid 09.00 på morgonen. Zombies. Inget kunde stoppa oss .
Den bästa fredagen, så blir det när man spenderar den med den man älskar mest!
Hur spenderade du din?

Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Postat av: lovisa

allt bra? :) sjukt bra blogg!

kika gärna in på min & va med i helgens blogg å ha chans att visas för mina 1000 läsare, kram!!

2011-02-12 @ 22:51:18
URL: http://lovis-a.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0