14 minuter i mina skor


15:01 - Har precis kollat igenom en massa böcker och skrivit citat kors och tvärs över handflatorna. Lite häftigt skulle det vara, om man kunde se ut så på heltid. Att kunna skriva vad man egentligen vill rakt över hela pannan så att folk skulle förstå istället för att vara såna hjärnlösa imbeciller.
Ni förstår, man får så många intryck så man vet ju inte riktigt vad som är rätt och fel, upp eller ner.

Har spenderat hela dagen med att kolla på konspirationsteorier som bara gör mig ledsen. Det finns inget gott i den här världen. Alla lider och de andra vill bara ha makt. Fan också, jag har gått och blivigt blödig. Inte bra.

Kolla på Food Inc. Och den nya Zeitgeist. Här. <-

15:06 - Är egentligen inte så koncentrerad. Jag vill säga så mycket, jag vill berätta om all världens äventyr. Men det är som om jag har dimmat igen totalt. Ett schysst skal, men inget mer. Skyller på nackspärren. Typiskt mig att råka ut för sånt här skit. Snart dundrar det väl in en noshörning genom ytterdörren och kidnappar mig till colombia där jag får jobba som slav åt knarkgerillan.

15:11- 600 sekunder och jag vill göra om allting. Allting! Ingenting är bra nog, för någon.
Det handlar hela tiden om att göra det bättre, större,starkare, snabbare. Mer effektivt.
Frågan är bara om vi förlorar oss själva där någonstans i jakten på perfektion.

15:15- Now we see everything is going wrong
With the world and those who lead it
We just feel like we don't have the means
To rise above and beat it

So we keep on waiting, waiting on the world to change


Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Postat av: Alexander Nordström

Hejssan , fin blogg och header du har :D:D !

2011-02-18 @ 13:48:44
URL: http://allenordiz.blogg.se/
Postat av: Hanna

Du är ett geni. Ett geni I tell ya! Snälla smitta mig med din visdom!

2011-02-18 @ 17:08:52
URL: http://hannasdilemman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0