vinterland

Grymma saker 1
Idag är det dan före dan före dopparedan. Älskling Mike kommer hem på onsdaaag! Wiiihoooo!
Han har proddat massa pra låtar, en som var en complete mega dunder hit! Saknar dig bobi


10 gladpoäng

Grymma saker 2
Aleks lagade grym mat igår, tänkte laga det till min bobi när han kommer hem (fast på mitt eget sätt) så då blir det rödspätta panerat i hackade mandlar och hasselnötter och rökta räkor med avokado/chili aioli. mumsi!
Måste bara övertala Mike att han gillar chili. Annars tar han väl fram den här


Grymma saker 3
Matteus, min brorsas son 4 jordsnurr gammal kan läsa. Och inte hur som helst, ni vet. Han kollar på engelska program med subtitles och läser dom utan problemas. 4 jordsnurr.
så glad är man då!

Mindre grymma saker 1
Jaaag gjorde en kissie och förstorade läpparna, jag använde synålen och lite baconfett tillsammans med en vännina, tyckte resultatet blev ok. Eller vad säger ni?  Jag till höger.



Kommentarer
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0